انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

  • ۰
  • ۰

قبض جریمه

به کودکم زبان محبت نخواهم آموخت نمیخواهم با زبانى منسوخ در میان انسانهاى مدرن تنها بماند نمیخواهم بغض کند وزار بزند نمیخواهم ساعتها به دوردست خیره شود وپلک نزند میخواهم شاد باشد زندگى کند دوست بدارد ودوست داشته شود

ماندن را از تو آموختم،تمام شب های رویایی را با تو ساختم،دل را دوباره به تو باختم.

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم! بذار تو فرض محالم من برای تو بمیرم! روش پرداخت قبض جریمه چقدر زیبایی! وقتی درخواب میبینمت! بدون حضور او!


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

پشت همین چراغ قرمز اعتراف کردم که دوستت دارم! تاهرجامجبور شدی کمی مکث کنی.. یاد دوستیمان بیفتی چه میدانستم قرار است بعد از من ...تمام چراغ های زندگیت سبز شوند پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور آنگاه که؛دوازدهمین زنگ نیمه شب نواخته میشود؛ درانتظارپایان شادی هایت نباش بدان که هیچ دری بروی توبسته نخواهدشد. زیرا دراین قصه برخلاف قصه سیندرلا... خداوند؛فرشته ی مهربان توست!!


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

خدا راباتمام وجود فریادخواهم زد تابه دنیاثابت کنم؛ تمام مسیرهابه طرف مشترک موردنظر اشغال نمی باشد! پرداخت اینترنتی قبض جریمه دل من گم شد،اگر پیدا شد،بسپارید امانات رضا/و اگر از طپش افتاد دلم،ببریدش به ملاقات رضا/از رضاخواسته ام تا شاید،بگذارد که غلامش باشم/همه گفتند محال است ولى،دلخوشم من به کرامات رضا


پرداخت قبض جریمه

ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻗﺼﺎﺑﻲ ﻳﺎﺭﺍﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﻗﻄﻊ ﺷﺪ پرداخت قبض جریمه هستیم گرجه درس عشق بی آموزگار آموختیم سوختیم تا درس رفاقت آموختیم

عریانی لحظه را دیدم،چه عاشقانه دوستم داشت....و چه معصومانه خیانت کرد.........

چشمهای مرابه چشمهایش گره زد/بر زندگیم رنگ غم وخاطره زد/اورفت نه طبق قانون وداع/یکبارفقط به شیشه ى پنجره زد...

  • ۹۴/۱۰/۰۵
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی