انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل Etore
یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی “ نگهش میدارم . . .
دل من...
کلبه بارانیست...

و " تـــــــــــو "....

آن باران بی اجازه ای
که ناگهان
در احساس من
چکه میکنی.....

#xanyar

🍃🍂🍁🍃🍂🍁🍂🍂🍁

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل
امشب انگار قرصها هم آلزایمر گرفتن …
لعنتیا یادشون رفته که خواب آورن نه یــــــــاد آور …
شارژ ایرانسل باور نمی کنم هیچگاه خداوند به ما بگوید "نه"!

خدا سه گزینه دارد:

١.آری…

٢.باشد ولی الان نه…

٣.پیشنهاد بهتری برایت دارم،…

فقط صبور باش…
#واقعیت
شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل
انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی
🍂
بازنده شدن حس بدی نیست، اگر من
با میل خودم دل به شما باخته باشم...
کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
از تو که حرف می زنم ؛
یک جور خوبی ،
…حال من بد می شود !
برای دو قلب عاشق، این فرصت اندک عمر کافی نیست به همین منظور هدیه جاودانگی را به آنان عطا کرده اند.
شارژ فروشی ایرانسل

سایت ایتور

  • ۹۴/۱۲/۲۳
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی