انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

  • ۰
  • ۰

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور

خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل
خانم مهربانم، در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری!
... در انتخاب واحد زندگی ...
... صداقت ...
... پیش نیاز همه درسهاست ...
فروشگاه کارت شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور
اینجا زمین است ، ساعت به وقت انسانیت خواب است

دل عجب موجود سخت جانی است

هزار بار تنگ میشود ، میشکند

میسوزد ، میمیرد ! و باز هم میتپد
مسافرِ بی بدرقه ی من!...
آنقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم؛
باز به غیرتِ چشمانم که آبی پشتِ سرت ریختند...
کارت شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

شارژ فروشی ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل دست من کوتاه از دیدار توست/قلب من اما همیشه یاد توست/ بهترینم


هر کجا هستی بدان/هر کجا باشم دلم در یاد توست.*.*


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مهربان دوست!
در شاهراه وصل به معبود اگر کوله بار دعایت جا داشت مرا هم یاد کن،که به یادت هستم هر چند تهی دستم.
خرید آنلاین شارژ ایرانسل

سایت ایتور

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
آسمونتم،میتونی بارون رو توچشام ببینی، زمین مال زمین خوار ها،فضا مال فضا پیماها،فقط تو مال من.
ﺑﭽــــﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮑـــﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﻓﻘـــﻂ ﺯﻧﺒــــﻮﺭﻫﺎ ﻧﯿﺶ
ﻣﯿﺰﻧﻨـــﺪ ..
ﺑـــــــﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ .. ﺩﯾـــﺪﻡ .. ﺷﻨﯿـــﺪﻡ .. ﺭﻓﺘــــﻢ ..
ﺁﻣـــﺪﻡ ﻭ ﯾــــﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘــــﻢ ..
ﻧــــﻪ ..
ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻧﯿــــﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨـــﺪ ؛ ﻫﺮ ﭼﻘـﺪﺭ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮ ..
ﻧﯿﺸﺸـــﺎﻥ ﺳـــــﻤﯽ ﺗــــﺮ
شارژ ایرانسل

  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی