انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

انجمن فرهنگیان

انجمن فرهنگیان شهرستان آن

  • ۰
  • ۰

قبوض جریمه
هرگاه خداوند تو را به لبه پرتگاهی برد ,خوشحال باش 
زیرا یا تو را از پشت خواهد گرفت 
یا به تو پرواز کردن خواهد آموخت
پرداخت قبض جریمه بانک ملی
من مانده ام با یاد تــــــــــو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجــــــــــــره ای پا به مـــاه . . .
پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور

پرداخت قبض جریمه

سرویس پرداخت قبض جریمه ایتور
نبار باران
عاشقانه اش نکن
بغضم را نترکان
خاطرات را زنده نکن
من و او دیگر کنار هم نیستیم
او زیر چتر دیگری و من خیس خاطراتم
پرداخت قبض جریمه ﻫﯿﺲ...
ﺩلم ﺭﺍ ﺧﻮﺍﺑﺎﻧﺪم
ﺗﺎ ﺑﯿﺪﺍﺭ نشدﻩ ﻭ بهاﻧﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ...
برو...
پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه
در جایی از قلبم خانه داری که مفهومش بینهایت است...!!!
قبض جریمه
چه فرقی میکند درسیرک یادرخانه؟
خنده ات که تلخ باشد,
دلت که خون باشد,
توهم دلقکی...
قبض جریمه آنلاین

پرداخت آنلاین قبض جریمه
پروردگارا"
به من بیاموز ، دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند...
گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غم مرا نخوردند...
لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند...
و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند...
پرداخت اینترنتی قبض جریمه
آرامش، نبودن جدال نیست 
تجربه حضور خداست، همیشه برایت آرزوی “آرامش” دارم.
پرداخت آسان قبض جریمه

سایت ایتور

  • ۹۴/۱۲/۲۷
  • شکری محد آقا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی